+5 - 0  by /0 comments

Ideen un accessori per les armes de foc per disparar munició no letal

Una companyia de Califòrnia anomenada Alternative Ballistics ha desenvolupat un accessori fàcil d’instal·lar per a armes curtes que promet fer les bales no letals i que permet als policies incapacitar un sospitós sense causar lesions potencialment mortals.

La característica més important de l’accessori, anomenat Alternative, és que no interfereix amb el funcionament d’una arma de foc de qualsevol marca un cop s’ha fet ús del dispositiu no letal. La precisió de l’arma es manté i el projectil no letal es desplaça de forma rectilínia.

La no letalitat s’aconsegueix reduint la velocitat i fent un projectil gran, consistent en una esfera metàl·lica buida a l’extrem del canó d’una arma de foc que està dissenyat per atrapar una bala.

1425939525334869647

Alternative

L’esfera de metall, feta d’un aliatge de metall, redueix la velocitat d’una bala fins a un 80 per cent mentre que amplia el punt d’impacte en un blanc. Així que quan es fa impacte hi ha menys possibilitats que de perforació carn i causar lesions internes greus. Tot i això, dóna en el blanc amb la força suficient per fer caure una persona, amb molta més precisió.

Dissenyat com un accessori d’un sol ús, el suport de plàstic de color taronja del Alternativa és expulsat automàticament d’una arma de foc després d’un tret que s’ha disparat, el que permet a un policia continuar immediatament disparant amb la munició habitual, segons sigui necessari.

+ 5 - 0

  Post comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *