+0 - 0  by /0 comments

Detingut un noi per l’agressió a un revisor de Renfe a l’estació de Mollet

L’interventor va patir una amputació parcial de l’orella a conseqüència de la mossegada del passatger

Els Mossos d’Esquadra han detingut un noi de 18 anys com a presumpte autor de l’agressió dissabte passat a un interventor de Renfe a l’estació Mollet-Santa Rosa, que va patir l’amputació parcial d’una orella.

Segons ha informat aquest dissabte la policia catalana, l’arrest es va produir aquest divendres al migdia a Parets del Vallès (Vallès Oriental) després de la investigació oberta per l’agressió.

L’agressió va tenir lloc dissabte passat cap a les 10 hores quan un viatger de la línia R3 de Rodalies va agredir l’interventor a l’andana de l’estació de Mollet.

El detingut passarà aquest dissabte al matí a disposició del jutjat en funcions de guàrdia de Mollet del Vallès.

Peticions de sindicats

Els sindicats del grup Renfe de Barcelona han demanat durant aquesta setmana a la Generalitat i a Renfe més mesures de seguretat i qualitat per acabar amb les “precàries condicions de seguretat de treballadors i viatgers, exposats a continus insults i agressions físiques” o intimidacions i actes vandàlics.

Amb aquest tipus de reclamacions pretenen evitar episodis com el de dissabte passat en què un viatger sense bitllet al tren va mossegar un revisor quan aquest li va demanar el bitllet.

 

+ 0 - 0

  Post comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *